Get Adobe Flash player
"به دنبال مشتری برای محصولات خود نباشید، به دنبال محصول برای مشتری های خود باشید."        ست گودین نویسنده و کارآفرین مشهور آمریکایی

مطالب تجاری مفید

محل واحدها بر روی نقشه

ورود/عضویت

برای مدیریت و ثبت واحدهای تجاری باید به سایت وارد شوید.

راهنمای بانک مشاغل اکسیر

جستجوی واحدهای تجاری

نام واحد:
زمینه فعالیت:
محصولات - خدمات:
آدرس واحد:
 

شرکت اطلس تکنیک

(سیستم های سرمایشی و گرمایشی)

شرکت نیک آسا ویژن

(عرضه محصولات پزشکی و سلامت)

مبلمان سعید

(انواع مبلمان خانگی و اداری)

شرکت بازرگانی همراهان پیشرو تجارت

(واردات، صادرات و ترخیص کالا)

شرکت کاوش ایستا پی

(پیمانکار تخصصی نیلینگ )

صنایع چوبی آوازه

(انواع مبلمان خانگی و مصنوعات چوبی)

در این مطلب می کوشیم به اهمیتِ داشتن وبسایت برای تجارت ها و مشاغل، مزایای داشتن وبسایت و این که داشتن وبسایت برای چه کسانی ضروری است بپردازیم.

اهمیت داشتن وبسایت برای تجارت ها

این روزها حتی بسیاری از تجارت های کوچک هم وبسایت دارند. با هزینه بسیار پایینی که وبسایت های ساده و اولیه دارند، متصور شدن علتی برای این که یک شرکت در هر ابعادی دارای وبسایت نباشد مشکل شده است.

حتی اگر قصد فروش آنلاین محصولاتتان را نداشته باشید یک وبسایت که خوب طراحی شده باشد برای هر تجارتی ضروری است.

پرسش: من کسب و کار کوچکی دارم، فقط من و دو کارمند، و محصول ما نیز به گونه ای نیست که بتوان آن را به صورت آنلاین فروخت، آیا من هم به وبسایت احتیاج دارم؟

پاسخ: این پرسش، پرسش خوبی است. در حقیقت یکی از مهمترین پرسش ها در زمینه شروع تجارت آنلاین است و بسیار پرسیده می شود. آیا با وجود کوچک بودن تجارت شما و محصولات یا خدماتی که فکر می کنید نمی توان آن ها را به صورت آنلاین فروخت باز هم لازم ات که وبسایت داشته باشید؟ و پاسخ بله است، تجارت شما باید یک وبسایت داشته باشد، بی شک و تردید.

در ضمن برای آن که محصولات یا خدمات خود را به عنوان محصولات یا خدماتی که نمی توان به صورت آنلاین فروخت در نظر بگیرید عجله نکنید. این روزها کمتر چیزی هست که نشود به صورت آنلاین فروخت. تعداد بسیار بسیار زیادی فروشگاه آنلاین در اینترنت وجود دارد که همه چیز، از کتاب گرفته تا کامپیوتر و خودرو و هواپیمای جت و گاز طبیعی و هر آنچه که فکرش را بکنید را به فروش می رسانند. هر آنچه که شما بتوانید آن را تصور کنید کسی هست که برای آنلاین فروختنش راهی پیدا کند.

البته باید یک نکته را روشن کنیم: منظور این نیست که شما تمام تلاش خود را بر روی فروش محصولات یا خدمات خود در اینترنت متمرکز کنید، هرچند اگر محصول شما جزو محصولاتی است که به راحتی در اینترنت خرید و فروش می شود باید به صورت جدی به داشتن وبسایت بیاندیشید.

منظوری که قصد داریم در اینجا بیان کنیم آن است که باید حداقل در فضای وب حضور داشته باشید تا مشتری ها، همکاران تجاری و یا حتی سرمایه گذاران احتمالی سریع و راحت بتوانند راجع به تجارت شما یا خدمات و محصولاتتان اطلاعات کسب کنند.

این که شما صرفا یک وبسایت داشته باشید کافی نیست، اگر می خواهید جدی گرفته شوید باید یک وبسایت با ظاهر حرفه ای داشته باشید. از آنجایی که تعداد زیادی از مصرف کنندگان در حال حاضر برای بدست آوردن اطلاعات لازم برای خرید کردن، اینترنت را مورد جستجو قرار می دهند اگر وبسایت شما طراحی بد و غیر تخصصی داشته باشد شانستان برای تاثیرگزاری اولیه خوب بر روی مشتری از دست خواهد رفت.

یکی از نکات عالی در مورد اینترنت این است که زمینه را برای رقابت با رقبای بزرگتر و قوی تر فراهم می کند. همانطور که گفته شد شما یک فرصت کوتاه برای تاثیرگزاری اولیه بر روی مشتری دارید. با یک وبسایت که به خوبی طراحی شده باشد تجارت کوچک شما می تواند تصویر و حرفه ای بودن یک تجارت خیلی بزرگتر را به نمایش بگذارد. عکس این مطلب هم صادق است. شرکت های بزرگی هستند که وبسایت هایشان آنقدر بد طراحی شده است و پیدا کردن بخش های مختلف وبسایت آنقدر مشکل است که کاملا اعتبار و حرفه ای بودن آن ها را زیر سوال می برد. که این به نفع شما و به ضرر آن هاست!

در مورد کوچک بودن تجارت هم باید گفت وقتی که صحبت از کسب منفعت از وبسایت باشد، ابعاد شرکت مهم نیست. مهم نیست که شما خود به تنهایی کار می کنید و یا یک شرکت بزرگ با ده هزار کارمند دارید، اگر وبسایت ندارید تجارت را به دیگر شرکت هایی که وبسایت دارند واگذار می کنید.

البته یک استنا برای این قانون وجود دارد: بهتر است که اصلا وبسایت نداشته باشید تا این که وبسایتی داشته باشید که باعث شود تجارت شما بد و ضعیف به نظر برسد.وبسایت شما با صدای خیلی بلندی راجع به تجارت شما صحبت می کند. یا می گوید "ببینید، ما آنقدر تجارت خود را جدی می گیریم که این وبسایت عالی را برای مشتری های خود طراحی کرده ایم" یا فریاد می زند که"ببینید، ما طراحی وبسایت خود را به یک فرد ناوارد و ناشی سپرده ایم، امیدواریم آنقدر خوش شانس باشید که بتوانید چیز به درد بخوری در آن پیدا کنید!"

وبسات شما بخش مهمی از تجارت شما است، اطمینان حاصل کنید که شما هم به همین اندازه به وبسایتتان اهمیت می دهید.

 

مزایای داشتن وبسایت

وبسایت، یک ابزار تبلیغاتی ارزانقیمت:

دسترسی به وبسایت از هر نوع تبلیغاتی راحت تر است. درست است که مدتی طول خواهد کشید که به اندازه کافی بازدید کننده به وبسایت خود جذب کنید تا تاثیر ارزشمندی را بر بازاریابی و فروش شما بگذارد اما هزینه ای که برای رسیدن به این هدف می پردازید بسیار ناچیز است. وبسایت شما، هسته و مرکز شرکت شما در دنیای وب است، به کمک وبسایتتان، تجارت خود را در دنیای وب، شبکه های اجتماعی، فروم ها و برنامه های تبلیغات کلیکی معرفی و تبلیغ خواهید کرد.

 

دیده شوندگی:

بیشتر دیده شدن یکی از مهمترین فاکتورهایی است که داشتن وبسایت را مهم می کند. حتی اگر مردم شرکت شما را بشناسند و در مورد آن شنیده باشند ممکن است بخواهند پیش از ترک منزل یا محل کار و مراجعه به شرکت شما، ابتدا در اینترنت در مورد شما جستجو کنند. مشخص کردن محل شرکت یا فروشگاهتان بر روی نقشه و قرار دادنش در وبسایت، به مراجعانتان برای یافتن شما کمک می کند.

 

در دسترس بودن:

یک وبسایت همه روزه و در تمام 24 ساعت روز آنلاین و قابل دسترسی است. به همین دلیل مشتریان بالفعل و بالقوه شما می توانند برای دریافت پشتیبانی و اطلاعات در مورد محصولات و خدمات جدید و در دست تولید شما، هر زمان که می خواهند و برایشان مناسب است به وبسایت شما مراجعه کنند. وبسایت شما مانند منبعی بسیار ارزشمند و همیشه در دسترس از اطلاعاتی عمل می کند که به جز از طریق وبسایت، فقط در ساعات کاری شرکت شما قابل دسترس خواهند بود.

 

فروش:

وبسایت شما می تواند در هر زمانی فروش انجام دهد. مشتری های بالقوه محدود به ساعات کاری نمی شوند. آن ها می توانند هر زمان که می خواهند آنلاین شوند و هر چه که می خواهند را بخرند. یک وبسایت که دارای یک فروشگاه آنلاین است می تواند افزایش تاثیر گذاری را در فروش ما ایجاد کند.

صفحات اختصاصی

تبلیغات در بانک مشاغل اکسیر

خبرنامه

برای دریافت جدیدترین مطالب، اطلاعیه ها، آگهی ها و... ایمیل خود را وارد کنید!

در مجموع

124859 ایمیل ثبت شده